Thursday, April 9, 2009

气死我了!!!

为什么世界上有这样变态的人??

连我的内在美也要偷。。。真的是猪八戒啦。。

给我知道是谁偷我的 bra啊, 我一把掌给她巴下去啊。。。。

气死我了。。。

还静静的偷。。。变态到。。

还是我最贵和最喜欢的那件。。。气死了啦。。。

猪猪猪。。。。

偷别人的你会比较自在是吗? 真的很变态叻。。。

我很少骂粗话也不喜欢骂。。。现在我真的很想骂。。。

真的是妈的!!!

(对不起大家,我不是故意要骂粗话的,是我真的很生气,请原谅)。。。

My pierre cardin ah....一件要大概五十块。。。

干嘛要偷,不会自己去买啊。。。。

猪啊。。。。

变态到要死,偷我的内在美。。。我的天啊。。。。

气死我了。。。死变态。。。


6 comments:

Anonymous said...

真的很变态!!
我陪你一起骂!!
KNS!!%¥#··¥^%!!

Ryan Chong said...

chao ci bai! bra also wanna steal, you are a big humiliation for girls!

damn it!

i wonder is it the PORK who stole it.

LoL.

maybe too poor, have no money to buy a better bra, pity girl.

sobx...

bo lui then go sell pi gu la, no nid steal people's bra la, poor ass!

Wan Xin said...

wah...thanks for u all ...hehe...really very angry...not the problem of i lost one bra...i jz feel like y here got this type of people...jz like a pervert..too much...poor thing..

Ice-cold silence said...

omg! 简直就是变态吗?那个也要偷啊~swt'''...

xin said...

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!1
超好笑的!!!
偷你的内在美哦??
扁他啦!!!
死变态!!!!!!!!!!

Wendy said...

OMG...this kind of person also got! Do u know who is it that stole it?